Jaa'a mistäköhän sitä alottas... No ensinnäkin netti oli epätoiminnassa tossa muutamia viikkoja ja sitten oon ollu laiska, etten oo jaksanu kirjottaa. Mutta mutta enne juhannusta oltii Veeran, sen porukoitten ja meijjän porukan kans yö lomamökissä ja sit Särkänniemessä ja sieltä iso-enon luo. Jaaaa sitten oli ripari<3<3 parasta oli tutustuin ihaniin ihmisiin; Iippo, Anzq, Krista, Nakki ja Osku (käytän nyt lempinimiä...) jaa sitten sitten... no konfirmaatio meni hyvin, kannoin jonon alussa sitä kynttilää, ku olin koko riparin lyhyin(Y). Ne juhlat meni iha hyvin, tosin jumitin aika hirveesti ku isosia ja pappi tuli :DD ja sen jälkeen ei ookkaa ollu mitää merkittävää viellä. Olin tänää kaupungissa kavereitten kanssa ja LAGASIN.

Ja ainii tänään ku käytiin Citymarketissa, ni äiti meni sinne soneran myyntipisteelle, sit se oli vaa sillei "saisko haövempaa nettiyhteyttä" ni sit se jotenki meni siihe et meille (miulle, äitille ja roopelle) tulee uuet kosketusnäyttöpuhelimet, joissa on rajaton netti *WHIPII*. Nii ja käytii sairaalassa ku mummo on siellä:( 

Mut hieman ärsytti ku yritin löytää punasta toppia ku meen Baseballsien keikalle lauantaina eli 4 päivän päästä!! ni ku mulla on punane tylli hame ni oisin halunnu punasen topin siihe, ni ei CM:ssä eikä Prismassa ollu. Ni ostin sitte CM:stä mustan ni ärrrr se musta ois ehkä sopinu siihe asuun vaikka epäilin, mut se on hirvee iso ja murr >:( Mut aaaaaaa ei enää viikkookaa ja nään Baseballsit. hihihihihii! Oon oottanu Tammikuun alusta asti ja nyt siihe ei oo enää ees viikkoo 8) Nii ja kaikkilla on kaiken maailman ongelmia... Kaikille tulee aina sillo ongelmia ku miä oon ilone :/ Mut joo kirjotan taas ku muistan eli jaksan.

ps. mennää Roopen kanssa serkun(aikuinen) perheen mukaan Tykkimmäkeen ylihuomenna ja sieltä Kotkaan tädin luo yöks :))Ja ne tän serkun lapset tulee mulle viikoks hoitoo 1-8. elokuuta :D