Joo en keksiny mitää parempaa tekemistä ni päätin tulla kirjottamaan tänne. Katoin äske Ruotsin kuniinkaallisten häitä ja tuli taas sellanen olo et ää voiku miäki pääsisin joskus naimisiin:D Ja tangomarkkinat pyörii tossa nytte. Mulle tuli tänää tai no viime yönä sellanen fiilis et haluun suunnitella vaatteita sellaselle mallinukelle, mihi vois vaa painaa ne kankaat nuppineuloilla kiinni, sellasia mitä on kangaskaupoissa ja sit ne nuppineulat ois niitä sellasia missä ei oo sitä helmee vaa sellasia jänniä. Ja sit voisin suunnitellla kaikkia ihania vaatteita ja mekkoja ja oisko edes kivaa:P Tai jotain, tosin se vois lopahtaa se mielenkiinto aika nopeesti sen jälkeen ku en osais mitää. Ja moi oon laulanu tänää itseasiassa aika kovaan ääneen kaikkee mitä mieleen tulee (lauluja siis), ei kyllä oo porukat vielä ees kattonu yhtää, jännnä ettei oo. Mut ku laulut jääny päähä ku kuuntelin Beatlesiä ja Baseballsia ku siivosin 8)

En tiiä oon tänää jotenki erityisen iloinen:} Voi ehkä johtua a) oon ollu paljon pihalla b)sain tän tehtyä c) tai ihan muuten vaan(:  d) mennään ens viikolla porukoitten ja ja kaverin (parhaan ystävän) ja sen porukoitten kanssa ensin Tampereelle lomamökkiin ja sitten Särkänniemee 8) e)oon jutellu tänää aika monelle ihanalle ihmiselle mesessä, joka on ollu nyt aika harvinaista. Tää oli taas tällänen vähä turha kirjotus, mutta tulipahan kirjotettua 8)